Outlook (poczta e-mail)
Jak samodzielnie przenieść kontakty z Gmail do Outlook?
14.04.2020
1. Wejść na pocztę uczelnianią (Gmail) przez przeglądarkę.
2. Wejść w kontakty (w prawym górnym rogu jest taki kwadrat z 9 małych kwadracików, tam znaleźć Kontakty).
3. W lewym menu wybrać (poprzez kliknięcie na) "Kontakty" dla wszystkich kontaktów lub konkretny konkretną etykietę.
4. W lewym menu kliknąć "Eksportuj", wybrać opcję "Eksportuj jako Outlook CSV" i kliknąć "Eksporuj"
5. Zalogować się na pocztę Outlook (O365)
6. Wejść w Osoby (tutaj kwadrat jest identyczny, ale w lewym górnym rogu)
7. W prawym górnym rogu wejść w "Zarządzaj" a następnie "Importuj kontakty"
8. "Przeglądaj", odnaleźć wcześniej wyeksportowany plik i nacisnąć "Importuj"