Pierwsze logowanie
UWAGA! Uczelniana usługa Office 365 zapewnia dostęp tylko do przeglądarkowych (webowych) wersji aplikacji.
UWAGA! Aplikacja webowa Teams nie współpracuje z przeglądarką Firefox.
1. Wejść na stronę: https://www.office.com/ i kliknąć Zaloguj się.
2. Wprowadzić adres e-mail w domenie uczelnianej i dać Dalej.
Adres w domenie studenckiej składa się z numeru albumu i domeny @student.upjp2.edu.pl np. 98765@student.upjp2.edu.pl
Adres w domenie pracowniczej składa się z imienia, nazwiska i domeny @upjp2.edu.pl np. jan.testowy@upjp2.edu.pl
3. Wprowadzić otrzymane mailowo hasło tymczasowe i dać Zaloguj.
4. Ponownie wprowadzić hasło tymczasowe, ustawić swoje hasło docelowe i dać Zaloguj.
5. Dokonujemy wyboru wedle własnych preferencji.
6. Okno po udanym logowaniu. Jedne z najważnieszych aplikacji to Outlook (poczta elektroniczna), Teams (praca/nauczanie zdalne i więcej).