Pozostałe

Konto domenowe służy do logowania m.in. do USOSweba, na Pulpity zdalne, do VPNa, systemu zgłoszeń Ticket czy komputerów służbowych. Login jest przeważnie w formacie imie.nazwisko lub UPJP2\imie.nazwisko.

  • Jak pisać zgłoszenia na ticket?

    OGÓLNE Jedno zgłoszenie = jeden problem/sprawa/pytanie - znacznie ułatwia to rozwiązywanie problemów czy odpowiadanie na pytania. Każdy z nas zajmuje się nieco innymi rzeczami i pisząc np. o problemie z USOSem, drukarką i komputerem tak naprawdę jedno zgłoszenie dotyczy 3 różnych (...)

  • Jak włączyć/wyłączyć przekierowanie numeru wewnętrznego?

    W miejscu [numer_telefonu] należy wpisać numer, na który ma nastąpić przekierowanie. WAŻNE! Numer komórkowy należy poprzedzić trzema zerami 000 UWAGA! Usługa działa na razie tylko dla numerów komórkowych i tylko dla telefonów z budynków Kanonicza 9 i Kanonicza 25. PRZEKIEROWANIE WSZYSTKICH (...)

  • Jak uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny?

    KWALIFIKOWANY PODPIS ELEKTRONICZNY Przeznaczony dla pracowników uczelni, związany ze stanowiskiem (Rektor, Prorektorzy, Dziekani, Kwestor, Kanclerz, Kierownicy grantów) celem elektronicznego podpisywania dokumentów (np. umów). Niezbędne dokumenty: dokument potwierdzający pełnienie funkcji (...)

  • Jak samodzielnie zresetować hasło domenowe?

    Uwaga! Do zresetowania hasła nie jest wymagana znajomość własnego identyfikatora (loginu). Identyfikator zostaje pokazany w ostatnim kroku (punkt 7 tej instrukcji), zaraz po ustaweniu nowego hasła. 1. Reset hasła odbywa się poprzez CAS (Centralny System Uwierzytelniania Uniwersytetu Jana Pawła (...)

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano