Pozostałe
Konto domenowe służy do logowania m.in. do USOSweba, na Pulpity zdalne, do VPNa, systemu zgłoszeń Ticket czy komputerów służbowych. Login jest przeważnie w formacie imie.nazwisko lub UPJP2\imie.nazwisko.
-
Jak pisać zgłoszenia na ticket?
OGÓLNE Jedno zgłoszenie = jeden problem/sprawa/pytanie - znacznie ułatwia to rozwiązywanie problemów czy odpowiadanie na pytania. Każdy z nas zajmuje się nieco innymi rzeczami i pisząc np. o problemie z USOSem, drukarką i komputerem tak naprawdę jedno zgłoszenie dotyczy 3 różnych (...)
-
Jak włączyć/wyłączyć przekierowanie numeru wewnętrznego?
W miejscu [numer_telefonu] należy wpisać numer, na który ma nastąpić przekierowanie. WAŻNE! Numer komórkowy należy poprzedzić trzema zerami 000 UWAGA! Usługa działa na razie tylko dla numerów komórkowych i tylko dla telefonów z budynków Kanonicza 9 i Kanonicza 25. PRZEKIEROWANIE WSZYSTKICH (...)
-
Jak uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny?
KWALIFIKOWANY PODPIS ELEKTRONICZNY Przeznaczony dla pracowników uczelni, związany ze stanowiskiem (Rektor, Prorektorzy, Dziekani, Kwestor, Kanclerz, Kierownicy grantów) celem elektronicznego podpisywania dokumentów (np. umów). Niezbędne dokumenty: dokument potwierdzający pełnienie funkcji (...)
-
Jak samodzielnie zresetować hasło domenowe?
Uwaga! Do zresetowania hasła nie jest wymagana znajomość własnego identyfikatora (loginu). Identyfikator zostaje pokazany w ostatnim kroku (punkt 7 tej instrukcji), zaraz po ustaweniu nowego hasła. 1. Reset hasła odbywa się poprzez CAS (Centralny System Uwierzytelniania Uniwersytetu Jana Pawła (...)