Outlook (poczta e-mail)

Jak włączyć automatyczną odpowiedź?

30.07.2020

0. Outlook rozróżnia odbiorców z organizacji (tutaj Uczelni) oraz spoza niej. Jeśli chcesz, aby automatyczne wiadomości trafiały tylko do odbiorców z organizacji wykonaj kroki 1-4. Jeśli mają trafić też do osób spoza niej to dodatkowo wykonaj krok 5.

1. Po uruchomieniu Outlooka przez przeglądarkę wejdź w Ustawienia

outlook-autoresponder-1.png

2. Wyświetl wszystkie ustawienia programu Outlook

outlook-autoresponder-2.png

3. Przejdź do Poczta > Odpowiedzi automatyczne, klikając w przełącznik Włącz odpowiedzi automatyczne

outlook-autoresponder-3.png

4. Ustaw odpowiadający Ci zakres dat, w okienku wpisz treść automatycznej odpowiedzi i Zapisz

outlook-autoresponder-4.png

5. Zaznacz opcję Wysyłaj odpowiedzi poza organizacjęwpisz w okienku odpowiednią treść (może być taka sama jak w okienku wyżej, może być inna) i zapisz.

outlook-autoresponder-5.png

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano