Teams

Jak prowadzić zajęcia (wersja dla prowadzących)?

08.04.2020

0. Jeśli to twoje pierwsze logowanie, pamiętaj, żeby najpierw dokonać logowania przez przeglądarkę. WIęcej tutaj.

1. Wejdź na stronę https://teams.microsoft.com/downloads i pobierz oprogramowanie Teams.

GGARiAARiAARiAARiAARiAARiAARjwGgMIOyQcZh

2. Uruchom instalacje i postępuj wedługnawigatora instalacji akceptując zgody i poświadczenia.

3. Po poprawnej instalacji na twoim komputerze pojawi się ikona aplikacji(jeżeli nie możesz jej znaleźć użyj lupy w lewym dolnym rogu ekranu wpisując frazę „teams”).

4. Kliknij ikonę, aby uruchomić program.

5. Zaloguj się swoim adresem w domenie upjp2.edu.pl (imie.nazwisko@upjp2.edu.pl).

6. Po wejściu znajdź ikonkę Zespoły (na komputerze powinny być na pasku z lewej strony jako 3 piktogram).

wvJYrZ0fPeKcQAAAABJRU5ErkJggg==

7. Użyj przycisku Dołącz do zespołu lub Utwórz zespół.

2F5+nhfmYQAGYAAGYAAGYAAGYAAGYAAGYGAwGRhJ

8. Pojawiają się dwie opcje Utwórz zespół lub Dołącz.

Arv7IuJA5xxjAAAYwgAEMYAADGMAABjCAAQxgYOo

9. Kliknij Utwórz zespół.

10. Pojawia się okno, w którym należy uzupełnić potrzebne informacje.

WAŻNE!!! W pole Nazwa zespołu wpisujmy np: Nazwę przedmiotu, Imię i Nazwisko prowadzącego, nazwę grupy. Nazwę przedmiotu i nazwę grupy najlepiej przepisać z USOS – chodzi o to żeby studenci nie mieli problemu z odnalezieniem przygotowanych dla nich zespołów, najlepiej więc żeby nazwy zespołów odpowiadały nazwą przedmiotów i grup w USOS.

s2DGwq6G6tiuuGs7YBXD2uuYfBdZtwbnCNev19Q2

11. Pojawia się okno z opcją dodania uczestników. Można ich dodać samodzielnie wyszukując maile studentów/doktorantów (imię.nazwisko@student.upjp2.edu.pl/imię.nazwisko@doktorant.upjp2.edu.pl - bez polskich znaków), lub pominąć ten krok i wysłać link (pkt. 12) do stworzonego zespołu, korzystając z mechanizmu Wysyłania maili w USOSweb.

wESPG0ZDnHrzgAAAABJRU5ErkJggg==

12. Aby pobrać link do utworzonego zespołu: kliknij na utworzony zespółnastępnie trzy kropki „ … „ i z menu wybierz pobierz link zespołu. Skopiowany link należy wysłać odpowiednim studentom. Studenci korzystając z linku sami będą mogli dołączyć do wcześniej utworzonego zespołu.

gAAAABJRU5ErkJggg==

1ePT2Psntk39PT52z6U4U8KVOe0K60a98MIOzyPa

13. Aby uruchomić zajęcia/ wykład kliknij obrazek kamery u dołu ekranu.

r071fQnwAAAABJRU5ErkJggg==

14. Zacznie się transmisja i studenci będą mogli do niej dołączyć. Najlepiej zaplanować transmisje zgodnie z normalnym planem zajęć na uczelni.

15. Aplikacja Teams umożliwia również prezentowanie studentom dowolnego okna z komputera (np. prezentacji lub filmu) z równoczesnym komentarzem na żywo prowadzącego. W tym celu należy wybrać ikonę udostępniania okna i wskazać co chcemy wyświetlić na komputerach studentów.

8frqIHcTfc24AAAAAASUVORK5CYII=

J0DMDzAAzwAwwA8wAM8AMMAPMADPADDADzAAzwAw

16. Aby zakończyć udostępnianie zasobów należy kliknąć ikonę zakończenia udostępniania:

weBUUrkx7l2HQAAAABJRU5ErkJggg==

17. Aby rozpocząć czat zbiorowy:

qcDJABMkAGyAAZIANkgAyQAX8YoGAXXqIFRSr+vs

18. Aby zakończyć zajęcia:

yM3+ROXf8YgADGMAABjCAAQxgAAMYwAAGXsfAHyR

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano