Teams
Mam Office365. Jak uruchomić aplikację Teams? Jak dołączyć do spotkania?
1. Zaloguj się do Office365.
2. Kliknij na Teams, aby wejść do aplikacji.
PRZEZ PRZEGLĄDARKĘ
3. Kliknij Zamiast tego użyj aplikacji internetowej. (jeśli jest z niezgodnością przeglądatki, problem, błąd z uruchomieniem przejdź do cześci Jak zainstalować Teams)
4. Sprawdź Zespoły i zaproszenia na spotkania.
5. Po wejściu w spotkanie, można do spoktania dołączyć klikająć w Dołącz
6. W Kalendarzu jest podgląd na wszystkie wydarzenia, na które jest się zaproszonym. Z tego widoku też można wejść do spotkania i dołaczyć.
PRZEZ APLIKACJĘ DESKTOPOWĄ
1. Uruchom aplikację desktopową.
2. Jeśli jeszcze nie jesteś zalogowany, zaloguj się.
3. Dołączanie do spotkań wygląda identycznie jak w przeglądarce.
JAK ZAINSTALOWAĆ TEAMS
1. Pobierz pogram przy wchodzeniu do aplikacji przez przeglądarkę.
2. Uruchom instalacje i postępuj według nawigatora instalacji akceptując zgody i poświadczenia.
3. Po poprawnej instalacji na twoim komputerze pojawi się ikona aplikacji (jeżeli nie możesz jej znaleźć użyj lupy w lewym dolnym rogu ekranu wpisując frazę „teams”).