Teams

Mam Office365. Jak uruchomić aplikację Teams? Jak dołączyć do spotkania?

15.04.2020

1. Zaloguj się do Office365.

2. Kliknij na Teams, aby wejść do aplikacji.

teams-dolacz-1.png

PRZEZ PRZEGLĄDARKĘ

3. Kliknij Zamiast tego użyj aplikacji internetowej. (jeśli jest z niezgodnością przeglądatki, problem, błąd z uruchomieniem przejdź do cześci Jak zainstalować Teams)

teams-dolacz-2.png

4. Sprawdź Zespoły i zaproszenia na spotkania.

teams-dolacz-3.png

5. Po wejściu w spotkanie, można do spoktania dołączyć klikająć w Dołącz

teams-dolacz-4.png

6. W Kalendarzu jest podgląd na wszystkie wydarzenia, na które jest się zaproszonym. Z tego widoku też można wejść do spotkania i dołaczyć.

teams-dolacz-5.png

PRZEZ APLIKACJĘ DESKTOPOWĄ

1. Uruchom aplikację desktopową.

2. Jeśli jeszcze nie jesteś zalogowany, zaloguj się.

teams-dolacz-7.png

teams-dolacz-8.png

3. Dołączanie do spotkań wygląda identycznie jak w przeglądarce.

JAK ZAINSTALOWAĆ TEAMS

1. Pobierz pogram przy wchodzeniu do aplikacji przez przeglądarkę.

teams-dolacz-6.png

2. Uruchom instalacje i postępuj według nawigatora instalacji akceptując zgody i poświadczenia.

3. Po poprawnej instalacji na twoim komputerze pojawi się ikona aplikacji (jeżeli nie możesz jej znaleźć użyj lupy w lewym dolnym rogu ekranu wpisując frazę „teams”). 

ZALOGUJ SIĘ PRZEZ APLIKACJĘ DESKTOPOWĄ

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano