Teams

Nie mam uczelnianego konta Office365. Jak dołączyć do spotkania?

29.04.2020

1. Najpierw musisz otrzymać zaproszenie od prowadzącego lub link do spotkania.

2. Aby dołączyć do spotkania kliknij w Dołącz do spotkania w aplikacji Microsoft Teams.

teams-zaproszenie-10.png

3. Jeśli nie korzystasz z aplikacji klasycznej kliknij Odrzuć, a potem Zamiast tego dołącz w przeglądarce.

teams-spotkanie-b1.png

4. Wprowadź nazwę, która pozwoli Cię zidentyfikować przez organizatora, ustaw suwaki kamery i mikrofonu zgodnie z zaleceniami prowadzącego/organizatora i kliknij Dołącz teraz.

teams-spotkanie-b2.png

5. Zaczekaj, aż organizator wpuści Cię na spotkanie.

teams-spotkanie-b3.png

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano