Sieci, połączenia
Jak uruchomić Pulpit zdalny?
Prezentowana konfiguracja pulpitów jest aktualna w trakcie trwania stanu epidemii. Po powrocie do biur, serwery pulpitów zostaną przekonfigurowane. Do tego czasu dla pracowników dostępne będą następujące pulpity:
192.168.xxx.xxx
Tworzenie skrótu Połączenie pulpitu wciskamy przycisk „Windows” i wpisujemy słowo „pulpitu”
Klikamy prawym przyciskiem myszy na „Podłączenie pulpitu zdalnego”
I wybieramy: „Przypnij do paska zadań”
Następnie uruchamiamy podłączenie pulpitu zdalnego
Wpisujemy dane do logowania:
upjp2\imie.nazwisko (w szczególnych przypadkach format loginu jest inny)
hasło do domeny/komputera
Uwaga: dla Pulpitu zdalnego 100.61 login ma format vista\nazwaużytkownika
Po zakończeniu pracy prosimy o wylogowanie się z pulpitu (Przycisk Start->górna ikona użytkownika-> wyloguj)