USOSweb
Jak wysłać wiadomość przez USOSmail?
WPIS PRZYGOTOWANY DLA USOSWEB: 6.8.0.0-7 (ost.mod. 8.05.2023)
WAŻNE: USOSmail służy tylko do wysyłania wiadomości, nie odbiera żadnych wiadomości zwrotnych. Wszelkie odpowiedzi będą przychodzić już na adres z pola Od.
1. Po zalogowaniu wybrać zakładkę MÓJ USOSWEB, a następnie USOSMAIL.
2. W odpowiednich miejscach wpisać temat oraz treść wiadomości. Pod polem na treść jest możliwość dodania załącznika, chociaż jeśli to możliwe, zalecamy umieszczanie linków do zewnętrznych serwisów, stron, chmur.
UWAGA: Należy zwrócić uwagę czy w polu Od: znajduje się uczelniany adres e-mail. W przypadku braku lub błędnego adresu e-mail należy zgłosić się do właściwego dziekanatu/sekretariatu i po zmianie przez jednostkę zaczekać do migracji danych.
3. Aby dodać odbiorców należy wybrać DODAJ ODBIORCÓW w części Do:
wybrać odpowiednią zakładkę i wpisać/zaznaczyć właściwych odbiorców. Na poniższym przykładzie można wysłać wiadomość do studentów i/lub prowadzących grupy zajęciowe (wszystkie dla opcji "Cały przedmiot" lub wybranych zaznaczając właściwe grupy).
Po wybraniu wszystkich odbiorców kliknąć w ZAPISZ I ZAMKNIJ.
4. Po dodaniu wszystkich odbiorców, wpisaniu tematu, treści i dodaniu ewentualnych załączników wiadomość wysyłamy za pomocą przycisku WYŚLIJ.