Kontakt

Zgłoszenia można przesyłać do Działu IT poprzez email na ticket@upjp2.edu.pl . Pracownicy Uniwersytetu mogą skorzystać z dedykowanego portalu dostępnego TUTAJ (logowanie kontem domenowym)!

Prosimy nie pisać na adresy it@upjp2.edu.pl czy adresy imienne. System ticketowy (TICKET), z którego korzystamy pozwala nam łatwiej zarządzać zgłoszeniami, przerzucać je między sobą, dodawać notatki i wiele innych rzeczy, których w skrzynkach mailowych nie ma.

Do kontaktu telefonicznego prosimy używać następujących numerów:

tel. 534 47 47 42, 516 263 600, wew. 500 - wsparcie ogólne, zgłoszenia pilne.

W przypadku potrzeby kontaktu z konkretną osobą, lub w ściśle określonym temacie, można skorzystać z numerów wewnętrznych:

wew. 680 - infrastruktura komputerowa biur, licencje, systemy zewnętrzne (Autenti, Adobe etc), uprawnienia w systemach (P. Karski)

wew. 683 - instrstruktura komputerowa i audiowizualna sal (M. Oleszkiewicz)

wew. 678 - systemy IRK, USOS, portal WWW, uprawnienia w systemach (P. Panasiuk)

wew. 679 - infrastruktura sieciowa stała i WiFi, kontrola dostępu (W. Łepkowski)

wew. 677 - nadzór nad IT, zamówienia publiczne, infrastruktura serwerowa, systemy Simple.ERP, XPrimer (P. Gruszczyński)

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano