Kontakt
Zgłoszenia można przesyłać do Działu IT poprzez email na ticket@upjp2.edu.pl . Pracownicy Uniwersytetu mogą skorzystać z dedykowanego portalu dostępnego TUTAJ (logowanie kontem domenowym)!
Prosimy nie pisać na adresy it@upjp2.edu.pl czy adresy imienne. System ticketowy (TICKET), z którego korzystamy pozwala nam łatwiej zarządzać zgłoszeniami, przerzucać je między sobą, dodawać notatki i wiele innych rzeczy, których w skrzynkach mailowych nie ma.
Do kontaktu telefonicznego prosimy używać następujących numerów:
tel. 534 47 47 42, 516 263 600 - wsparcie ogólne, zgłoszenia pilne.
12 8898(wew.)
W przypadku potrzeby kontaktu z konkretną osobą, lub w ściśle określonym temacie, można skorzystać z numerów wewnętrznych:
wew. 500 – pokój 015 Bernardyńska 3
wew. 677 – nadzór nad IT, zamówienia publiczne, infrastruktura serwerowa, systemy Simple.ERP, XPrimer (Piotr Gruszczyński)
wew. 678 – systemy IRK, USOS, portal WWW, uprawnienia w systemach (Paweł Panasiuk)
wew. 679 – infrastruktura sieciowa stała i WiFi, kontrola dostępu (Wojciech Łepkowski)
wew. 680 – infrastruktura komputerowa biur, licencje, systemy zewnętrzne (Autenti, Adobe etc), uprawnienia w systemach (Piotr Karski)
wew. 683 - infrastruktura komputerowa i audiowizualna sal (Marcin Oleszkiewicz)
wew. 684 – ticket, pierwsza linia wsparcia (Krzysztof Superson)